There was an error in this gadget

Thursday, January 6, 2011

[confession] Aku CINTA kamu selamanya..


Ya Allah, aku terlalu mencintainya..
Cintaku terhadapnya terlalu dalam hinggakn aku
tidak sanggup dia melihatku begini..
Aku tidak pernah berani mengungkap cinta..
cintaku kepadanya..
Aku cuma yakin, dia tahu aku mencintainya..

Selama ini aku memerhatikannya..
Aku mahu sentiasa bersamanya..
Aku selesa berada disisinya walaupun dalam diam..
Namun, hari demi hari..aku sering melukainya..
Aku belajar jujur dengan diriku tapi tidak kena pd waktu..
Aku terus bersikap endah tidak endah terhadapnya..
Tidak mempedulikan katanya, hatinya dan
perasaannya..

Kini aku pergi..
meninggalkannya seketika..
Namun, hanya jauh dimata..kau tetap dihati..
Aku berharap, kepulanganku nanti membawa
kebahagiaan buat dirinya..

Terima kasih kerana lahir ke dunia..
Terima kasih buatmu, Terima kasih Allah..
Tanpamu, siapalah aku disini..
Owh, Ibu..Aku amat mencintaimu..

The person I love most..^_^
(ichiban suki desu..)

p/s: 05011962 was da day my lovely mom born..
she's 49 today n i'm nearly 20!! Hehe..

No comments:

Post a Comment