There was an error in this gadget

Wednesday, September 29, 2010

Mad!!


Please~~
( お願いします。)

Be Nice..
Be Brave..
Be Tough..
Be Useful..
Be Strong..
Be Happy..
Be Patient..
Be Creative..
Be Matured..
Be Confident..
Be Independent..
Be Well-Organized..

Binatang..
hmm..bila sebut 'be' je mesti nk sebut 'binatang'
knapa ntah..

n stop talking 2 urself..
u look like u hv a problem wif ur brain..(-_-')

gambar hiasan semata-mata..


Sunday, September 26, 2010

Hari yg dinanti dan penuh dgn penantian~


Its 25 of September 2010..

the day that i really waiting 4..
here is a simple 'tentative' of that day..

Morning: Pemasyuran Canselor (Raja Zarith Sofia)
Evening: Jusco Taman U
Night: Danga Bay + Pesta Konvo

and here is the 'full story'

Early in the morning,
i went to KTF's cafe 2 get my breakfast..
yeehoo..free breakfast 4 those who attend
majlis pemasyuran canselor..
but nobody's there..(0_o)?? where are they??
i thought i'm the last person bcoz i wake up late..
then ain told me that she have another function
tomorrow n cannot go 2 DSI together with us..
so, she assign me 2 look after the others..
which means, i've 2 wait 4 everyone!!
At DSI, need 2 wait 4 majlis 2 start..
and we have 2 wait till majlis konvo ends..
we're not informed about that..
huh..it's kinda boring n tiring..
hmm..klu ada anak Raja Zarith Sofia yg kacak
yg jumpa kt tanjung kapal ari 2, xpe gak..hehe..xde la.
n 4 the 2nd time, dapat salam Raja Zarith Sofia..
sorry bee..

Actually we plan 2 go 2 danga bay after 'Asar..
but i told Farah n Fyfa that something wrong with dslr..
so, we decided 2 go 2 Jusco first n we left earlier..
Alhmdulillah, suddenly the dslr is functioning..
i'm so0 glad..fuhfuhfuh..

[Fyfa n Fara] waiting 4 a taxi..

i'm full..

At jusco, accompany fyfa n fara 'late lunch' at Rasamas..
we met some other friends there, they wanna go 2 danga bay 2..
at around 6pm..we leave Tmn U by bus..

[fyfa, me, mus, kak sal n mira] waiting 4 a bus..


[Danga Bay]
why Danga Bay??
Japan Malaysia Friendship Festival..
a.k.a Bon Odori..
we were so0 excited~~









We played some games using coupon..
n we bought a t-shirt too..

[Fara, the mata kucing]
jaguh pancing belon + game ketuk2 minnie mouse..


hasil tgkpn fara + bee (ikan)..

pilih jgn x pilih...

bee, the photographer..

kawaii~ (^_^)


Before the festival end..
we left earlier bcoz some of them wanna go 2
pesta konvo afterward..again, by bus..
Malang tidak berbau, utk balik ke UTM..
we miss 2 buses..huhu..so0 sad..
we spent around 1 hour waiting 4 another bus..
setibanya di Tmn U, x ada teksi pula..
nasib baik ada pak cik teksi bwk kami2..
naik van..hahaha, van pun van la..
the most imprtant things is we don't have
2 wait any longer..

smpai kat pesta konvo..
athirah n me da xde mood da..
xtremely tired..it looks like
just fara n fyfa still
bersmgt waja..

[asilayana n yang] kt pesta konvo..

pusing2 kejap, then kami pun pulang..

[tirah, bee, fara n fyfa] Mina-san, arigatou ne~

p/s: about da pics, 'kami bdk baru belajar'..


Wednesday, September 22, 2010

Tuesday, September 21, 2010

Bunga-bunga Cinta..


Having fun wif HD videocam...
lalalalalala~



kulat aka popcorn..

pokok dalam perigi..

double layer..


guess what??
buah ubi kayu..
menarik2..


orkid yg belum kmbg..

sunflower..

orchiddo0~

I love this most...
Hmm...bunga daisy ea??

the colour make me go 'kya kyaaa'~~
the result: desktop background..
n going 'kya kya' all da time~~

p/s: klu xphm..just ignore me ^_^
(simptom syok sndri)

Thursday, September 16, 2010

long time no see..


Huh..sgt2 lama dah x update blog..
smpai ada sorg sahabat tegur, hehehe..
hmm..byk mnde nk tulis..

where 2 start??

Today, lots of 'open house'..
'open house' ke?? bley dikira ope house la..
ada kt gombak, saudara-mara kt sg buloh n sg long..
then, siti ajak g umah bee..
at last, decided 2 skip gombak n went 2 bee's house..

b4 abah n others went 2 gombak,
they sent me 2 ampang first..
pepper sambut ketibaan tetamu kehormat..
hehehe..pepper n ginger are s0o cute~
[pepper + ginger 2 kitten bee]
first things after entering bee's house was
EAT!!! hahaha..lots of kuih raya~
Siti sgt excited smpai ke ampang..haha...
sronok2 walaupun xramai, dpt sembang2..
we ate spaghetti, bih0on, ayam goreng n cocktail..
yummy2..=9

otw 2 bee's house,
i asked bee..easiest way 2 reach her house..
she explained...blablablabla...

"keep going straight till u see a football field, then turn left"
"okay"
"orang biasa terlajak ke jln watan 7"
"okay"

so, i told my father about what bee said..
luckily, we arrive in front of bee's house w/out 'terlajak'..
haha..then abg me said..
"s0o, kte nie orang luar biasa la.."
i like that statement..hehe..

2nd destination was bibik suri's house..
i just ate a few slice of fruits..
i'm full..mne xnye pg da mkn nasi kerabu,
then smbung spagetthi pula kt rumah bee..

After maghrib, we move 2 bibik ros's house pula..
on our way there...baru la sy tahu,
mne dtgnye prktaan 'muka 10sen'..
rupa-rupanya dari prkataan tension..
muka tension --> muka 10tion --> muka 10sen
lol..dlu slal0o kata org muka 10sen nie
klu blurr, rupenye muka tension..
adoyaii, baru tahu...(^_^)'

At bibik ros's house..
ate more spaghetti, satay n ice-cream..
i'm happy~~