Saturday, October 15, 2011

Practical Diary - Fellow Colleagues


Last few months,
my journey as practical student in Malaysian Nuclear Agency ends..
but the memories..remains .

I'm the silent one..
Following them wherever they go..

Mereka ni..geng gile2 kt sana..
ramai kn..kn2..

They're super sporting, happening n nice..
eventhough we're from different universities, different ages..
At least, we can cope to each other..

Gambar2 ni..bkn time hari last saya kt Nuklear nie..
tapi ni ala2 goodbye party utk 3 orang kawan dari UMT
yang habis praktikal awal..8minggu je praktikal diorg..

Ni..diorg dari UMT..

Ramai2 berkumpul kt Taman Tasik Cempaka..
exactly right after work..haha..
enjoying our Domino's time..yeeha~
duduk dlm bulatan besar n slide2 pizza..

6 kotak pizza yg yummy~
yg pgg videocam tu, saya!

Its so hard to say goodbye..

Ok, die xnangis pun semenanye..saje je tu..
Goodbye speech punye session..b4 makan..
xketinggalan, sesi bergambar!
especially bile ada kamera besar..hehe..

 laki2..

pompuan..

Antara rmai2 ni, 2 orang je yg satu lab ngan saya..
satu sv..yg 3 n 4 dari kiri, Ieka n Su..
diorang ni da graduate! Cume Su lom Konvo..


Mcm mne bleh ramai sgt kn?
Slalu je ktorg konvoi at least 3 kereta g makan n jalan2..
Pernah paling byk smpai 6 kereta klu xsilap..
Xtau mula dari mna, tapi dari kawan satu U..ke kawan satu lab..
ajak2 makan same, jumpe..then jadi kawan..
slalu konvoi2 sampai baik2 cmni..


Walaupun saya kurang berkata apa2..
Or just mcm nyendeng je kt diorg..
Saya sgt happy ^_^

 Memang best, gembira kenal mereka~

p/s: Smoga semua berjaya dialam pekerjaan
dan jumpa lagi..

2 comments: